Alla inlägg den 21 november 2010

Av annica johansson - 21 november 2010 19:22

Ja då har denna helg passerat oxå. Känns inte som jag gjort nått speciellt men ändå vart en annorlunda helg...



FREDAG

Ja då tog jag upp stickning igen. Var flera år sedan jag pysslade med det, men det var inga problem med att komma igång. Så avkopplande och rogivand det var, man kan sitta å ta det lungt men ändå göra något nyttigt. Sånt gillar jag skarpt :)


Det är raggisar jag stickar, enkelt och det händer nått fort. Det var gubben som önskade sig nya raggisar, å snäller som jag är då ;)

  

Blev klar med en socka på lördags kvällen, då hade jag stickat flitigt i två dagar :)


LÖRDAG


Ja då kom Udo och busade men Jack och Kelly. Lite miss blev det, men inget som gick att lösa. Efter 1,5 timmars bus upptäckte Udo att Kelly fortfarande luktade mumma efter sitt löp =)

Då beslutade jag att de fick leka två och två. Jack är visserligen en ärkt konstapel och håller ordning och går emellan om det blir för villt. Blir lite tröttsamt för de övriga efter en stund. Så jag ensam lekte konstapel när Udo och Kelly lekte. Jack och Udo lekte förträfligt bra själva.

Roligt hade dom dock och alla blev slagna hjältar efter dagens lek :)


SÖNDAG


Stod det storstädning av vardagsrummet på schemat. Först fick jag igång en tonåring =)

Efter städning av sitt rum fick han börja bubba in ved. Han fick även lite hjälp av Bull =) vad ska sleven vara om inte i grytan =)) Duktig var han i alla fall, tonnåringen alltså =)  


I vardagsrummet hittade jag ett gäng gråa monser =)

       

HAr aldrig sett så dammiga djur i mitt liv kan jag tala om, men nu är de fina igen :))


Har man djur så ska man se till att de får hälsa på varandra så inga dispyter uppstår...

 

Jack var väldigt nyfiken och hälsade vänligt på dom alla. Kelly däremot tyckte detta var otäckt och gick därifrån, rödräven var hon dock lite nyfiken på =)


Ja sleven kom ju den å....

  

Han funderade nog mest på vad matte hade släpat in...


- Matte hur fäller man en sån här stor fågel????


tack för idag slut för i dag....


    

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards