Alla inlägg den 1 november 2010

Av annica johansson - 1 november 2010 12:52

När jag klev up idag???

Har en svag aning om att klockan var runt sexsnåret. När klockan slagit 12.30 hade jag hunnit med att plockat i hop i hemmet, tvättat tre maskiner tvätt, varit till ica, ätit frukost, vart å lagt spår, hem å hämta hundar och spårat med dem, promenerat i skogen, vart till strandbaden med hundarna och hunnit fika.....


Känns som att jag skulle ha hunnit med allt detta om jag gått upp 04 istället. Eller är timmarna längre nu på vintertid??? =))


Spårningen gick bra för Kelly :) Vad jag ska gör med Jack vet jag inte. han gjorde som vanligt, visade ytterst lite intresse för olyksplatsen och bara för att göra matte till viljes så nosade han till slut på olyksplatsen och jag måste uppmuntra honom till att följa spåret å komma igång. Han kör upp huvudeet och traskar raka vägen till rådjursbenet och ser ut som ja.....jaha här matte är du nöjd nu,

 (kan riktigt höra hur han suckar)


Nästa spårprov med Jack ska jag låta honom springa av sig i skogen först. Tror nämligen att denna egensinnade hund blir sur över att han blir kopplad i skogen. Värt ett försök.....


Har i dag under skogspromenade kommit underfund med hur jag en dag kommer att dö =) När man går i skogen är man tämligen avslappnad och rätt som det är floppar det till brevid en och en tjäder tupp/höna lyfter aldeles brevid en. kan lova att hjärtat stannar till.....


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards