Alla inlägg den 24 november 2010

Av annica johansson - 24 november 2010 17:10

Ja den borttappade gardinlängden är återfunnen :) var lite enklare att leta idag när ilskan inte var med mig. Nu är julgardinerna på övre plan på plats :))


Nu ska jag åka å fira bamsefar......


Ha det gott i snöstormen...

Av annica johansson - 24 november 2010 07:16

Ja det gör jag, varje år de ska upp, de på övervåningen, av nogon outforskad andledning så vet jag aldrig vilka jag haft vart.


Blev dock förvånad när jag plockar fram kartongen och upptäcker att jag för en gång skull märkt gardinerna. Glad å full av energi att, ja i år får jag upp dom till första advent :) brukar bil andra eller tredje innan jag är klar :/


Hämtar strykbräda och börjar stryka, de som först ska upp, i vardagsrummet. Då upptäcker jag att det saknas en längd, hur fan man kan tappa bort en gardinlängd kan jag inte begripa. Jag letar å letar på de mest konstigaste ställerna, men ingen gardin hittar jag, blir lätt irriterad....


Provar då en annan lösning på gardiner till rummet, men blir ju bara galet de oxå. Nu blir jag arg å irriterad på riktigt. Inser att jag ska lämna detta område med gardiner för tillfälle, viljan finns å jag tänker att de i köket då kan jag ju sätta upp, men där har jag ju lite städning kvar innan jag kan sätta upp gardinerna och inget jag vill börja med när kl närmar sig 20.00


I dag Onsdag....

Hoppas jag blir en bra dag och det brukar det ju bli ska ju till jobbet och träffa alla underbara barn och kolegor. I dag har vi föräldrarfika och det ser jag oxå fram emot :))


När jag kommer hem kanske jag ska göra ett nytt försök att hitta gardinen, för hur långt kan den ha kommit????


Senare ska jag iväg å fira Bamsefar som fyller 40 År


Ett jätte grattis till honom........


Önskar alla en trevlig onsdag....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards