Alla inlägg den 6 november 2010

Av annica johansson - 6 november 2010 16:35

Ja i dag var vi en hel hög hundägare som träffades för gemensam promenad i byn, Vindstilla och strålande sol var vädrvi hademed oss idag :)) Någon hade räknat att vi var 12 mattar och 15 hundar, Ingen dålig uppslutning det heller!!! ändå var det fler som var intresserad men hade hinder i dag :) Här kommer lite bilder från träffen...


         


Efter promenaden for jag till Fänja där ligan var å städade.

  Korvgrillning stod på dagordningen när jag kom...

  Tur regeringen var där å styrde upp =)))   Barnen lekte å hade kul....     

   Hittade ju lilla söta Udo oxå där, jag lekte en stund med honom men när han började lipa åt mig, tyckte jag att det fick räcka =))))


Kunde ju inte låta bli att knäppa på naturen heller :-S

            

Av annica johansson - 6 november 2010 06:54

....Är här och det innebär att det är dags för  här i Årsunda. Det ska bli roligt och vi får hoppas att det är många ekipage som kommer. Ser ut att bli en strålande dag.


Efter promenaden ska jag åka till Fänja å se hur det går för alla de som är där å ska flytta undan möbler å dyligt så de som ska hyra kan rusta å dona som de vill...

Skulle även vilja hinna med å göra något nyttigt här hemma oxå, men det beror lite på min rygg. Fick ett litet bakslag på den i går  


Ha en underbar dag.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards