Alla inlägg den 28 juli 2012

Av annica johansson - 28 juli 2012 17:06







Tänkte sortera bilderna men näe...bara la in dom som dom kom =)



Ser ni djuren på fotot???



Det bara kryllade av dessa småttingar......

   




..

                                                                                 

Av annica johansson - 28 juli 2012 17:04

                                           

Av annica johansson - 28 juli 2012 07:59

Måste börja med att tacka Carin som köpt sig en ny kamera och måste ut och testa de olika inställningarna på den. Det har gjort att jag vaknat till och börjat testa mina inställningar oxå. Något jag borde ha gjort för länge sedan, men som vanligt, säger man jag gör det sen...och det där sen brukar ju aldrig bli av =)


Mot skogen och pölen med den stora stenen....


 

En ny lekkamrat var med i dag, söta Klara....


     

Var inget trevligt badvatten här :( så vi blev inte så långvarig på denna plats...


       

Ziba kan hoppa hon oxå ;)))


                   

sen drog vi till den vanliga pölen så hundarna skulle få svalka sig ordentligt, det var en varm dag...


 

Totalt misslyckat kort men hon har då verkligen fått världens clownansikte :)))


Ingen ser mig.....


                       

PÖSSS matte.....


           


Här ser man spåren efter Kellys studdsande, tre hopp... :)







Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards