Alla inlägg den 4 juli 2012

Av annica johansson - 4 juli 2012 21:41

Från och med i dag är jag hundvakt åt leonbergen Meja, så vi for ut till skogen. Vi var till tre olika badpölar så de fick svalka sig och leka av sig :)


 

Jack...


 

Meja....




Kelly & Meja


                                   


 


Efter två timmar var de trötta och nöjda, men inte jag så jag var hem med dom och fyllde på lite mat i magen sen for jag på en egen fototur....


   

Skogsvicker


Brunrör


   

Grässtjärnblommor


 

Spotstritar 


Kvickgräsfjäril????


Uppländsk valört....



 

Gräsfjäril (vet ej exakta arten)



   

Grön flickslända


Var väl bara ren tur att jag hittade denna lilla gröna slända i det gröna gräset :)



       

Blå flicksända


Kärrtrollslända


 

Vanlig padda



 

Fyrfläckig trollslända...


   

Kärrtrollslända


 

Var meningen att jag skulle ta mig ut till bryggan som ligger en bit framöver, men jagdå som vanligt i tofflor, jag struntade i det... =)


       

Skogsnäva


 

Skogsfibbla med en skogsnätfjäril


Örnbräke


     


     

?????


 

Gulröd blombock + spindel

       

Humlebagge


       

Trädgårdsliljor mitt ute i skogen????


   

Rundsileshår

     

Rödklöver

 

Brunklöver


 

Jungfru Marias nycklar


     

sädersäla...

         


Å inte kan jag ju missa mina pilfinkar ;) Avslutar med en unge, tror inte jag lagt ut nått foto på en pilfinksunge i år ;)))


Tack och goder natt.....












Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards