Alla inlägg den 17 februari 2012

Av annica johansson - 17 februari 2012 17:08

Ja idag var det en vacker dag :) Solen har skinit och det har droppat rejält från taken :)

Har suttit på bron och suktat efter en skogstur hela fm, men min rygg har tagit all energi från mig så orken fanns bara inte :( Gick och la mig en stund. Fick lite ork, och tur man bor som man gör, jag grabbade kameran och fotade lite, skönt när man inte ens behöver gå utanför staketet för att fota :)


                     



Efter lite kaffe och mer vila så stålsatte jag mig och for iväg till Tärnan och släpte vildarna lösa.....


                               


Försökte att inte knäppa så mycket på hundarna, men finns inte så mycket att fota, snö, snö, snö..... Längtar efter våren och sommaren, finns så mycket olika saker att fota då =))


I morgon går vinterpokalen av stapeln och då ska jag ut och testa att fota bilar, behöver inte ta mig så långt, dock längre än vad jag först trott, men men får starta tidigt, starten går redan kl 08.00 men vad gör det mig som är morgonpigg :) Bara hoppas att min rygg är på bra humör så jag klarar att gå de ca 2-3 km jag behöver. Det är skillnad på att strosa ett par timmar i skogen med hundarna och att gå mot ett givet mål. Jag får väl låtsas att jag är ute med hundarna så jag strosar upp =)))

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards