Alla inlägg den 11 februari 2012

Av annica johansson - 11 februari 2012 14:14

Ja idag blev det en tvåtimmars med Carin och hundarna vid "bäbä"sjön ;)


Å jag var fast besluten att testa ny inställning på kameran, kalla mig gärna obotlig optemist =)) Men inge ont som har nå gott med sig, fick ju inte så många kort då, det var lättrensat :)

                       

Vi var extra intresserad av tassavtrycken i mitten av vägen, synd de var översnöade....


Lite natur blev det oxå. Skrev i den tidigare bloggen att jag var sugen och ut å fota natur. Insåg att det kommer inte att hända i helgen, för att få till bra foton, kan man behöva ta sig ner på knä och även lägga sig på backen. Med denna rygg kan jag direkt säga att det funkar inte, hade fullt upp att gå =)


                                     

Av annica johansson - 11 februari 2012 07:27

Ja denna vecka har då flygit förbi den, men det har varit mycke möten och annat efter arbetstid ocg så är det ju, ju mer man har att göra desto fortare går dagarna :) Det har varit en bra vecka då jag fått mycket gjort på jobbfronten en inspirationsvecka kan man kalla det :)


Var meningen att det skulle bli LASA kurs i helgen, men den har blivit framflyttad till nästa helg. Kändes lite trist, hde gått å längtata och längtat. Men om man ser det positivt så, slapp jag stressa från jobbet i fredags och sen är jag inte helt hundra i min kropp heller. Hade en febertopp på torsdagen, som lyckligtvis försvan under kvällen :)

I natt vaknade jag med ryggvärk en sån som gör det omöjligt att ligga ner, gör ont att röra sig och att sitta =( Känner även att en förkylning är på intågande, nästan så jag önskar att den kunde bryta ut nu i helgen så jag är ok på måndag igen :)


Hade planer på att borsta hundar och bada dom i dag, men det ser inte ut att bli nått av det :(  Kanske läge å göra det jag har velat en längre tid. Att åka ut med kameran på egen hand, utan hundar och fota lite natur, men då är det ju även här värken stoppar lite, man är ju inte på så bra humör när värken pockar på och ska man få bra foton så tycker då jag att man ska ha kännslan och tycka det är roligt för att få riktigt bra kort.

Svårt att förklara detta men det är lite att allt lär stämma för att ett foto ska bli bra, själen lär vara glad och närvarande..... Ja ja vi får se vad som händer med ryggen och lusten under dagen. Vem vet det kanske bara släpper, lever på hoppet jag :)



Önskar en trevlig helg :))

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards