Alla inlägg under september 2012

Av annica johansson - 1 september 2012 16:14

lungt och skapligt bra, bara mitt huvud som bråkar lite.....


Farmor och Rune kom på förmidagen och med sig hade dom Sonja och Ola, trevligt att få träffa dom. Har inte blivit så mycket i stugan i år, normalt så träffas vi oftast där. Kul å se dom var det i alla fall :) 




Mitt huvud det har ju spökat lite hela veckan med huvudvärk, vad det beror på har jag många teorier om, men kan nog bara konstatera att det är många bäckar små som orsakar den. Efter firandet så tog jag alvedon och la mig på sängen, somnade ev en stund och vaknade och värken var borta :))) Hoppas den fortsätter med det....  Missadetyvärr när farfar och Inga kom å grattade Alex :(


Snart är det dax att bege sig till grannen för att grilla :) och fira Alex en vnda till där då :)


I dag blir det fläskotlett, pommes, smörstekta kantareller, halomi, sallad och div såser :)


Blir hungrig bara jag skriver detta, så kanske ska gå å skynda på grillen lite =)

************************


om ork finnes i kväll eller om jag tar det i morgon, tänker inte jag bestämma mig för nu. Sånt läge där jag ska försöka lura mig själv igen =))


Men vill ut på ett 




Av annica johansson - 1 september 2012 09:10

Lite trötter idag då.... Hade en underbar och rolig personalträff i går med mina underbara kollegor, har nog aldrig haft så bra kollegor som jag har nu :)


 


Supergod mat bjöds det på å en underbar efterätt :p


 

Några av os hade ju dunken med, gott vin till god mat är ju en bra kombination. Fast huvudet säger annat idag då, inte för att jag drack så mycket, men man är ju liksom inte van...


Men vi fick ett nytt samlingsnamn...bag ladies... ;)


Magmusklerna har ju fått jobbat ordentligt...... så istället för träningspasset vi pratade om kanske vi ska ha tätare personalträffar i stället =))



******************************************


I dag fyller vår Alexander hela 16 år......

GRATTIS till dig!




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards