Alla inlägg den 4 september 2012

Av annica johansson - 4 september 2012 08:29


Jag i ett nötskal det eller är det äggskalet ???   



Gubben poängterade häromdagen att jag hade en läkartid i veckan, har lappar sitter på kylskåpet, Jag svarade bara att det var nog bara eNg:n som jag redan bokat av.  Tänkte väl att jag kan ju kolla å ta bort den lappen sen, fast jag har i minnet att jag letat efter den lappen förut men inte hittat den, s där borde ju pengen ha trillat ner..men näeee.... Kollade på lappen i går kväll och till min förvåning så var det ju kallelsen till akupunkturen   


Å meningen att jag ska dit redan på torsdag, undrar hur jag tänkte...eller näe vi går inte in på det ;))


Har nu ringt för att boka om den tiden. Ska även boka in ett telefonmöte med min läkare på smärtmotagningen, för hur vi ska gå vidare med mig. Är ju mycket bättre i min nacke, men det är nått som spökar, så jag skulle gärna vilja få nogon förklaring varför det är som det är om det beror på förträgningen jag har i nacken, hade ju broskpålagring på en kota, eller om det bara är sviter från att ha varit inaktiv en längre stund. Sen har jag ju lite bekymmer med höger hand, den vill ju inte lyda i alla lägen, allmänt lite fumlig med den när det gäller finmotoriken.....

Jag har inte ont och var länge sedan jag behövde värktabletter och det är så skönt. Jag kan till och med lyfta saker nu :))))



Av annica johansson - 4 september 2012 07:57


Gråväder idag och regnet hänger i luften :( Varför??? I går var det soligt och fint. Tydligen får inte solen visa sig mer än en gång på raken. Trött på det gråa vädret som följt oss nästan hela sommaren....


Tror att hösttröttheten har slagit till på mig ordentligt. Jag brukar ju vara morgonpigg, men nu svär jag varje morgon när klockan ringer å jag som brukar studsa upp lätt av den....


I går fick jag lite vettigt gjort mellan jobbet och kvällsmötet, kändes skönt. I dag blir det nog inte så, har stägning på jobbet idag och slutar 17.30 Då brukar det inte finnas så mycket ork kvar för nå större ovationer, men det kommer ju andra dagar :)


*******

Här har vi konstapel Jack, ja vi kallar honom så iband för han vill gärna vara den som bestämmer och när flera hundar bråkar å han tycker att de blir för drygt, går han sonika in  och ställer sig i givakt som en konstapel mellan....

 


Å sen har vi vår mÅrris tyrann eller det nya namnet husse har get han Bin Laden.....


Tror konstapel Jack har inset hur de andra katterna i huset ogillar mÅrris framf, ja han flyger på dom som om han tror han är en flygande ekorre =/ Nu har Jack börjat försöka tränga sig emellan när mÅrris är för mycket. mÅrris blir väl lagomt glad, men tror de andra uppskattar hans hjälp :)


Dax att sluta babbla.....


Ha en underbar dag gott folk....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards