Alla inlägg den 7 september 2012

Av annica johansson - 7 september 2012 06:30



Ja veckorna går så fort så man knappt hänger med....


Denna dag liksom den i går känns helt underbar. Vaknade 04 i dag men klev inte upp förrän 05.30 Jag har en tid gnällt över att jag är så trött på både monar och kvällar. Tror nog det har vänt nu eller så är det bara tillfällig sinnesförvirring :)


Sov dåligt i går natt oxå, men gud vilken energi jag hade hela dagen, var som en duracellkanin :)


Direkt efter jobbet for jag å hundarna till skogen, hade bara mobilen med mig, men lärade ju ta nått kort.... För kellys lillpöl var vattenfylld igen :) till hennes lycka, så många gånger hon har skuttat glatt till den och det varit tort, har man sett hennes besvikelse, men nu blev hon glader :)

     

Jack däremot kan ju inte begripa varför vi ska stå där vid vattnet, han står mest å piper och undrar vad det är för fel att bara gå....

 



Många lustiga svampar har ploppat upp ur marken, måste nog ta den riktiga kameran med någon dag å fota lite....

 


Ha en underbar dag alla...

     

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards