Alla inlägg den 22 september 2011

Av annica johansson - 22 september 2011 19:27

Igen då sen jag var här å skrev. Mitt liv och jag är ju inte riktigt överens om tid. 

Jobbet och djuren tar all min tid känns det som nu, men jag har roligt och stortrivs :)


Denna vecka har det vart mycket. Dels har jag skapat ett troll som kommer att dyka upp lite nu och då på jobbet....


 

Trollet heter Lurvas och ska presentera olika teman för barnen så deras nyfikenhet och lusten att lära mer stärks på ett roligt sätt.


Denna gång pratade Lurvas om älgar och äljakt. Nästa vecka så blir det älgjakt för oss. Då vi packar i hop oss och åker till skogen. Jag klär ut mig till älg och smyger omkring i skogen, sen ser barnen älgen och skjuter den :)) så himla kul....


I dag var det den enda dagen jag slutade tidigt, så jag hörde genast med en vän om vi kunde dra till skogen med hundarna.


Ja å så gjorde vi, det har stormat hela dagen, men i skogen var det stilla och lungt, så skönt att strosa i skogen med trevligt sällskap och med oss hade vi 6st hundar :)


 

Alla bilder från denna promenad kommer att finnas på 

http://annica882.jalbum.net/

Under kvällen, lite fix kvar bara...


Väl hemma blev Kelly kelsjuk och hittade Bull...

Näe nu ska jag fortsätta med albumet.

Hej svejs... 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards