Alla inlägg den 3 september 2011

Av annica johansson - 3 september 2011 08:02

Ja det har jag allt som oftast. Inget undantag i dag, varför ändra på sig  


I dag var det meningen att vi skulle ha en kick off på jobbet men den har blivit framflyttad. Lite synd kan man tycka men man ska ju se det possitivt, nu får jag ju en dag då jag kan göra massa måsten och sådant jag vill. Ja med dom kategorierna så blir det ju troligtvis alldeles för mycket för att hinna med på en dag. Min erfarenhet säger så, men envis som en åsna jag är så planerar jag in en massa iaf och vet att om jag har tur så fixar jag en tredjedel av allt :)


Just nu bakas det morotskaka



Efter det så blir det pinocciotårta



Alexader fylde 15 bast i torsdags, så vi ska fira honom här på söndag.


Trädgården har ettt stort behov av att höststädas

Har ett land som blommorna ska grävas bort och göras om och alla dessa hemska krukor som blommorna dött i för länge sedan ska kastas.

Gräsmattan ska klippas och trimmen behövs motioneras.


Sedan behöver huset städas. Blött och fuktigt på mårnarna och kvällarna och med två hundar och fyra katter blir det lortigt, samt att alla fäller hår :/


Min kära mitchbitzi ska få bli lagad i dag :)  skönt att kunna åka utan att låta som en hel rallybil :) men det betyder att jag å min vän inte kommer ut i skogen tillsammans idag. Ja det är ju oxå en inplanerad sak, att åka ut i den juvliga skogen. Men fyrhjulingen står ju här å de var länge sedan jag umgicks med den :)

 

Ja det ska bli spännade å se vad som hinns med idag. Ska försöka väcka duracell kaninen i mig

Hej svejs.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards