Alla inlägg den 4 september 2011

Av annica johansson - 4 september 2011 09:46

Här kommer ett axplock av bilder från min tur på fyrhjulingen :) var ju så himla kul att åka. Men att det skulle bli sextimmars hade jag inte planerat. Var medveten om att det tog tid så jag vågade inte kolla klockan där på slutet. Finns fler vägar jag vill utforska och tur var väl att jag hoppade över många, annars hade väl jag kommit hem mitt i natten :)


         Lite lustigt med en postlåda mitt i skogen...


   Kom fram till detta, var nog ett tag sedan det huset stod upp =)


     Många stopp blev det för att plocka kantareller...


     Kul när man hittar lite storlek på svampen. 


       Ja vad säger man om denna??? är den lämnad med flit eller gick den sönder?


   Äntligen hemma och hundarna blev nöjda. Tänk om dom viste vad jag hade varit, utan dom!!!! Lite svårt att ta med dom på fyrhjulingen, men under min färd så blev min bil lagad så får ta dom på en tur sedan :)  

Snacka om att jag var slut i kroppen efter denna underbara dag. Men nu ska jag försöka hitta en till dag jag kan ägna mig åt att åka fyrhjuling och utforska de vägar jag inte han. Har jag tur, vilket jag sällan har kanske jag får till det nästa helg, förövrigt är ju helgerna fullbokade fler veckor framöver...


Fler bilder från denna tur finns på :

http://annica882.jalbum.net/

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards