Alla inlägg den 5 september 2011

Av annica johansson - 5 september 2011 15:42

Ja inte är det mycket som går enligt planerna nu heller, låter kanske lite negativ nu. Kände mig pigg å allert i morse. Någonting hände med mig de sista timmarna på jobbet, blev sjukligt trött.


Planen var att ta hundarna till skogen direkt efter jobbet, men det stälde jag in omedelbart, hade fullt sjå att köra bilen hem den korta sträckan från jobbet :/ så varken vågade eller orkade ta mig till skogen.


På torsdagen hade jag planerat å fixat så jag kunde åka och fota lite nya alpackor

Men det fick jag avboka oxå :/ visserligen får jag ju klippa mig i stället då :) är på tiden. Räknar jag grovt så är det minst två månader sedan jag klippte mig och i normalfall så bör jag klippa mig var fjärde/femte vecka....


Fick även reda på att viltspårslägret som jag längtat till, har blivit flyttad och den dagen ska jag ha mina underbara kolekor här på middag :)


Kan nu i efterhand meddela att viltspårslägret blir av i alla fall :) Tänker man efter, kollar upp saker och planerar om lite så löser sig saker å ting, inte alltid men denna gång gjorde de det :)

 

Har hundpromenad med Årsundaligan inbokad på onsdag efter jobbet, jag väntar å ser hur det går med den planen. Har ju fått krångel med ischiasnerven, eller om det är nått annat, kan knappt gå mellan varven.


Alla roliga saker byts faktiskt ut mot andra roliga saker så då kan jag vara nöjd än då :) men i bland är jag lite envis och vill både äta kakan och ha den kvar =))


Kanske ska ta upp detta med att göra om tiden igen ;) 24 timmar på ett dygn och helgen startar redan på fredag :) Låter väl toppen det :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards