Alla inlägg den 10 september 2011

Av annica johansson - 10 september 2011 19:58

can det bli juvligare =)))


Ja innan det juvliga livet började var vi in till City gross och inhandlade lite mat. Väl hemma å allt var undanplockat ringde jag en vän som jag köper ägg av. Ägg fanns så jag drog iväg för att köpa lite, på fyrhjulingen (som är en can-am). Planen var ju inte bara att köpa ägg så canon fick ju följa med, man ska aldrig åka till skogs utan kamera!

               Lingonen börjar bli riktigt fina i färgen nu :)   Snurrig stubbe, undrar om jag är släkt med den =)          

Min sagoskog :)  


   Ny väg att utforska...


   De vackra höstfärgerna kommer sakta men säkert ...

Denna tur tog bara två timmar, men kände att jag kunde ju ha åkt bara lite till. Blev dock påmind om förra svängen, då jag till slut inte ens vågade kolla hur mycket klockan var. Det visade sig då att jag hade gjort en tur på 6 timmar :-S

Juvlig var det iaf att få åka i skogen...


Väl hemma så har jag ju lite djur här å var och från alla håll å kanter :) Vilket ocxå är helt juvligt


   Grannens katter var å hälsade på min Tigger :)      Tigger älskar när katterna kommer på besök, han skuttar glatt efter dom =)

När katterna lämnar honom börjar han frenetiskt gnaga på gallret som om han vill följa med dom :)

   Meja, grannens hund är här i kväll när familjen är på kalas så lite bus då....


Sedan vart det dax för kvällens grillning :) det blev:

grillad fläskytterfile, halomi, crisscuts, lökringar, cafe dé paris och grönsallad från trädgården :p


Å i detta hus är det inte bara de tvåbenta som ska ha mat....



  Alla 4 hundar ( ja den ena är en katt men det vet han inget om) väntar spänt medans matte fixar i ordning maten...


   Bull (katten) får först lite file, hundarna blir en aning avis...


  Stränga matte då som väntar tills de sätter sig fint innan det serveras...


   mummsfilibabba tyckte dom alla fyra....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards