Alla inlägg den 19 mars 2011

Av annica johansson - 19 mars 2011 13:23

  

Underbart att vara ute....


   Korvgrillning hos grannarna   

Tackar och bockar.....

   Jack är ju lite orolig över att missa korven så han har plaskat ner sig stadigt och bara väntar på sin del, medans Meja och Kelly som oroligt vankar omkring....


Gick in för att hämta kaffe och snubblade nästan över dessa bedårande saker   

   vill ha vill ha vill ha!!!! men har ju så många redan   men dom är ju bara så oemotståndliga och i min värld skulle nog Bull villja ha en polare :) en som är inne å leker med honom (och mig) mot de polare han har som bara är ute och ränner... Men 4 katter kanske räcker, fast å andra sidan hade jag ju 5 innan Bulls broder Bill försvann....



Av annica johansson - 19 mars 2011 11:46

Ja att kamma en leonberger som är född med en enorm päls är ett evighetsgöra kan jag meddela.


Har nu i tre helger kammat och kammat och kammat, måste ta det i omgångar genom att min rygg inte går ihop med dom ställningarna man står/sitter i.....


Börjar dock se en skillnad på henne efter dagens kammning. I dag har jag endast fokuserat på manen....


Dessa verktyg har andvänts idag, så mycket mera ull finns kvar på denna man.

     


  

Denna hög har vi skördat idag + allt hår som jag var beklädd med :-S


  

Se så fin jag blivit, inga tovor som synns :)


Bakdelen får jag spara till i morgon, för nu ska jag ut i solen och få lite grillad korv :))


I kväll blir det tacos med grannarna.....


(ingen magvärk så här långt)


Önskar alla en trevlig och härlig solig lördag....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards