Alla inlägg den 6 mars 2011

Av annica johansson - 6 mars 2011 15:51

Ja idag är det faktiskt första dagen på länge jag känt mig frisk och full av energi.

Dagens väder har varit strålande sol och helt underbart :)


Tog hundarna på en skogspromenad på 1,5 timmar, helt sagolikt underbart :)))


Naturligtvis fick ju Canon följa med oxå ;)


  Härligt att se växterna krypa fram i solen :)


    Det smälter :))))


   

Solen skiner :))))


Hundarna släpps lösa...

   Hejdååååå mattteee.....


   Ok matte jag kommer tebax....


     Snöbad är obligatoriskt....


   Kelly njuter i solen efter sitt snöbad :)


   Hallå kommer ni snart, vill ju iväg jag.....


 

Är detta ett tecken på vårkänslor eller....

    Är hon bara en galen hund???? =))


Väl hemma var vi trötta allihopa jag och Jack kröp ner i sängen för en siesta. Det var fler som hade samma planer som oss.

   Bull och Stina ;) men vi fick plats vi oxå :)


Efter vilan var det dax att smaka på semlorna jag bakade på fm...

   mumms, gott var det :) Ja hundarna fick dom oxå, jag delade med mig av den STORA semlan jag valde :)



Av annica johansson - 6 mars 2011 06:43

   Hej och hopp    Uppe med tuppen i dag oxå...


Inte ett moln jag ser på himlen, -6 grader nu, men det kommer troligtvis att bli en strålande dag  Bara denna blåst vi hade i går oxå lyser med sin frånvaro blir jag glader...


Skulle beöva komma ut i skogen med hundarna.


Först ska jag baka lite semlor, mummmmsss....


Kan ju meddela att så lite semlor jag har ätit i år har jag nog aldrig gjort   



Önskar alla en toppendag.....


Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards