Alla inlägg den 1 mars 2011

Av annica johansson - 1 mars 2011 14:25

Ja idag hade jag små förhoppningar på att dr skulle ringa och mina små förhoppningar besannades, inte ringde det nån heller   Blir så förbenad att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.


En del ordflätor eller vad man ska kalla dom stämmer bra.


För att orka vara sjuk måste man vara frisk

  

JAg har ju ett litet hopp kvar, ska ju träffa läkare i morgon, genom jobbet och jag är ju förbenat envis av mig i mycket även detta med att leva på hoppet...


plötsligt så händer det......  


Först så är man en  opptemist, som blir   och   sen blir man   inte undra på att man känner sig   ibland.......


Men det är tur jag har mitt jobb och mina kollegor. En var så snäll och böt tid med mig i morgon så jag slipper tre öppningar på rad   


Blir ju lite sent för kvällströtta mig i dag när vi ska på hockey ......




Snart så........ :)))))


Av annica johansson - 1 mars 2011 04:56

Ja då var det tisdag då. Öppnar på jobbet i dag oxå. 


Kallt vart det igen då -15 nu vid femsnåret. Hoppas att solen vill komma fram i dag oxå var ju så juvligt igår  


 I dag ska ju ringa, ska bli spännande och höra vad han tycker vi ska göra nu. Fick hem provsvaren från blodproverna i går och det var inget fel på dom. Både bra och inte kan jag tycka, för nå fel lär det ju vara. Ja ja bara vänta å se...


I kväll är det dax i gen för

 

Denna gång vill jag se en spännande match!!!!


Som tur är slutar jag tidigt och hinner ta en siesta innan matchen börjar. Tröttheten är oxå en trogen följeslagare....


Ha en skön tisdag...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards