Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Vart är hjärnan.....

Av annica johansson - 30 augusti 2012 08:03

ja ni...händer ganska ofta att jag har den undringen......


Hur jag än försöker lägga sakerna i ordning där uppe så verkar dom flyga bort =/


Var iväg å köpte massa ägg för många dagar sedan....Att baka är ett måste i dessa kalastider...jodå jag har tänkt tanken att jag ska baka, men tydligen en sak som hela tiden smiter från min hjärna....


Vi ska ju fira våran Alex i helgen...ja det vet jag, har planerat in det, men även den delen har försvunnit ur min hjärna. Blev påmind i går när jag fick frågan; Ska ni fira Alex på lördag eller??? humm ja, jo, kanske när du säger det så... å planerna som en gång funnits i hjärnan rammlar tebax, samtidigt som jag inser att tiden den tappar då inte bort sig den =) Hallå!!! den borde väl kunna vänta på mig nån gång eller så kanske bättre att jag inser fakta å hittar på ett sätt att hålla ordning där uppe =)


Smarta jag då..jag kan ju baka imorgon (läs idag) .....men hallå Annica du ska ju fira Fia som fyller år i dag..ja vist ja...glömde....men ändå inte för jag slog in paket till henne i går =)


Ja men fredagen då..ja!!! :) vänta ett tag nu......javist ja har ju stägning på jobbet och efter det blir det en trevlig middag hos en kollega :) 


Inte undra på att jag känner en viss stress just nu.... Så till de som är berörda och Vill gratta Alex, får jag helt återkomma om kalaset blir på lördag eller söndag. Det är så mycket mer än detta som snurrar i mitt huvud just nu så jag beslutar här och nu att jag tar timme för timme och ser hur jag hinner med. Jag besparar er de resterande tankarna, tror inte man får skriva så långa inlägg :D


Ha en underbar dag...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards