Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av annica johansson - 28 augusti 2012 06:07

Två hemska dagar nu med höstväder och det är bara agusti ännu :(


I går blåste det hösstormar och var ca 6 grader och regnit på morgonen, som tur var kom solen under dagen och vvärmde lite, men det var höst i luften :(


I går hade ju vi en planeringsdag på jobbet. Tema dag med "Utikuligt" en mycket givande och rolig dag där vi fick vara ute och leka från kl 8 - 16. Men snacka om att jag var dödast när jag kom hem =)


Började dagen med att vara bara död ( sliten kropp och fot som låst sig) efter att halva dagen gått med spring och lek blev jag dödare =) 


Soffhäng blev det resten av kvällen. Hade ju lite saker jag skulle ha gjort, men valde att gå upp lite tidigare idag i stället, hade jag tvingat mig i går hade det inte givit mig nått.... Lite piggare idag då efter en natts vila =)


Vi fortsätter vår planeringsdag i dag, men idag får kroppen vila sig :)


Men vilken morgon man vaknar upp till :(  endast 1 grad och frosten gnistrar i solen som är på väg upp. Hört av de i grannbyarna att det varit ner på -grader och is har bildats :( Känns en aningen för tidigt för detta höstväder.....

Ja jag vet hösten har sin tjusning, men jag har nått emot den i alla fall, man vänjer ju sig så det här första gnället är väl bara som det ska. Men tycker det är så trisst när allt dör, djur går i ide och fåglarna flyttar, ja nästan allt det vackra försvinner, vill ju ha det kvar ju....kan vi inte bara hoppa över hösten?????


ja ja man ska ju se saker å ting positivt.... det är frisk luft ute och solen på väg upp och det stormar inte, så hoppas på en fin dag :)


Ha det gott....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards