Alla inlägg den 1 augusti 2012

Av annica johansson - 1 augusti 2012 14:22

I går kväll var jag så där trötter så soffan skrek på mig. Då gubben kommer och undrar om jag ska med å kolla på några jobb. Näee det hade jag ju ingen ork till, men ville på ett sätt. Men jag sa nej....

Ångrade mig efter ca 1 minut, jo jag följer med, kan ju ta kameran med. Jag han ändra mig flera gånnger innan det slutgiltiga beslutet att följa med infann sig. 


Blev betydligt piggar när jag kom ut i skogen, ja skog var väl synd att säga om det första stoppet, vilket var ett grustag. De ska tydligen öppna det sandtaget igen och då behövs träd tas bort....




                                         



Sedan bar det av mot hemma skogarna så att säga....

å molnen ja dom hopar sig dom, tydligen ny trend hos dom i år :/

     

Önskar jag kunde fånga dessa förbenade korpar på ett snyggt foto men näeee....


Här kommer Ragge ;) så mysig hund.....


                                 


Dessa foton fotades idag efter jag varit in till Viken. Såg ett gäng harar leka på åkern så jag chansade och tog kameran och gick ner.....


       

Bara å konstatera korpar vill inte vara med på foto :/


         



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards