Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av annica johansson - 23 augusti 2012 07:07

Ja idag är tant stel i hela kroppen. Vatten gympan gör sitt och det känns.

Tror heller det inte blev nå bättre för att jag tog en tur på fyrhjulingen igår gväll heller. Optemist som jag är då försökte jag ju åka en väg som inte var framkomlig så värstans bra, så jag var tvungen att försöka vända och att styra denna koloss till fyrhjuling på en väg där endast en skogsmaskin gått var inte det enklaste. Ni har säkert sett hur dessa vägar ser ut, djupa spår med höga "berg" i mitten, tillkom stenar och lera med massa träd efter kanterna, så inte fanns det gott om utrymme att försöka vända, men skam den som ger sig......


Hade naturligtvis kameran med, men inser att jag måste träna på att fota mer i skymmningsmörkret. Kom nu även på att jag skulle väl ha fotat då jag försökte vända med fyrhjulingen, men jag var nog "lite" frustrerad där ett tag....


Dom här fina molnen var nästan över mig när jag drog ut, ja varför åka ut när himlen ser så här??? ja ja tog med en plastpåse åt kameran i alla fall. Men inte en droppe regn kom...knasväder....


             


Mina rosor har jag fotat mycket på slutet, men inte förrän nu som de börjar blomma.

Här är morgonbilder på dom, var så fint med daggen på dom....

     


I dag efter jobbet ska vi åka och fylla på matföråden, å vad jag inte gillar att gå i affärer, men det är ett måste ibland så det är väl bara å bita ihop...


Ha en underbar dag alla läsare....





Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards