Alla inlägg den 8 maj 2013

Av annica johansson - 8 maj 2013 11:34

Det få bli en bilderdagbok över alla de timmar jag var i denna underbart vackra natur......


Tanken var att sortera och katigorisera dom i en viss ordning men...näeee dom får komma i den ordning de togs :)


                                                                                                                                                     

Av annica johansson - 8 maj 2013 09:35

Ja igår så drog jag kosan mot gammelstilla. En mycket mysig och idylisk liten by. När vi gick i grundskolan åkte vi alltid dit på sommaren och tältade och hade det trevligt. Har ju även bott där då jag jobbade i ladugården, jag och en till tjej hade hant om 110kor. Det var ett sambete för, tror detvar 5st bönder som gick ihop och tog dit sina mjölkkor på över sommaren så de fick mer tid över till allt det andra :)


Vädret på morgonen började soligt men sedan blev det rejält mulet och blåste lite kyligt, men det var skönt ändå och strosa där efter sjökanten och skogen och minnas tillbaka...


                                         

Här bor arten SAIKare

   

Men jag själv gillar mest denna art....Brynäsaren..


                   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards