Alla inlägg den 1 maj 2013

Av annica johansson - 1 maj 2013 18:01

Lite mer av naturen :) I dag har jag känt av en viss energi i kroppen efter förkylningen.


Startade där jag började igår, fåglarna. Idag sken solen och det var vindstilla så jag begav mig ut och försökte fånga mina kamrater :)


                       


Var så pass pigg att jag ställde mig att baka, en sockerkaka och en rulltårta :) Sedan var det dax för hundarna att komma ut. Vi tog en tur ut efter åkrarna här hemma...


         


moteftermiddagen bar jag ut till skogen. Hade stor lust att börja kratta och dona på gården men intalade mig att det är nog inte så nyttigt att köra på så här första dagen feberfri. Jag valde att åka till skogen istället....


                             


Stannade vid denna pöl för att ev få se nån groda. O ja det kokade av grodor men bara jag röde mig i närheten så ploppde det till överalt och poff så var dom borta. Satte mig på en stubbe, men tålamodet tröt och ingen groda ville visa sig :/

                   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards