Alla inlägg den 3 april 2012

Av annica johansson - 3 april 2012 07:03

Ja bakslag i vädret blev det i går då det började toksnöa....


 



Kyligt blev det så det var bara å sätta fart på kaminen å dra på sig raggisarna och tjocktröjan....




I dag tisdak vaknar man upp till -8 grader!!! Men hallå!!! bakslag kan jag acceptera men detta, känns inte ok.....




Enda man kan hoppas på är att fästingarna som vaknat får sig en riktig knäpp och bara försvinner..hehehe

Solen lyser doch i dag den har ju haft lite svårt de sista dagarna att ta sig igenom alla hämska moln....


********

I dag har jag skit ont i min arm :( är så förbenat less på detta nu!!!!

Ska till sjukgymnast och läkare i dag, bara å hoppas att de kan hjälpa mig nu! Fast jag vet egentligen inte med vad så här på en gång, det enda jag vill är att få bort smärtan i armen på en gång helst i går......... Å nå trollkarlar är ju inte de så......


Men i allt elände så har jag ju kvällen att se fram emot. Då är det ju dax för hockey igen :))))))

 


   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards