Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Höstrusk

Av annica johansson - 19 oktober 2011 06:49

Ja riktigt höstruskväder har vi just nu, regnar och blåser :(

 

Ska väl egentligen inte klaga för vi har ju haft en superfin höst så här långt.


Hade säkert även kännts bättre om jag vart 100% pigg. Är varken sjuk eller frisk, men nått är det. Höstmörkret har säkert sin orsak. Andra små bagateller spelar oxå in, men dom tänker jag inte ta här, många bäckar små....


Tiden, ja den har jag gnällt på många gånger. Har dock haft tiden med mig ett litet tag och det har ju känts bra :) Men nu bråkar den med mig i gen....

 


Stägning i dag och i morgon är det först jobb, sen tandläkaren och efter det ska vi fira Erik som fyllde den 18 och på fredag är det stägning igen.

Veckan där på ja ni, den lämnar jag så länge, blir ju stressad av att bara kolla hur den ser ut =)



I dag innan jobbet ska jag försöka hinna byta plats med Tigger och Svea. Hoppas de är på humör och vill komma fram :) Detta är ju en nackdel med en sån stor bur om man måste jaga fatt dom och de har många ställen att krypa undan på :) Men kan ju alltid vara förberred med maskrosblad. Tigger har iaf väldigt svårt att motstå dom :)
   

Hoppas Tigger inte blir allt för sur, nu få ju han flytta från lyxdelen av buren, där han har sina favoställen, men lite lär han väl offra för att få damsällskap ;)

 

 
 
Virrhönan

Virrhönan

21 oktober 2011 16:13

Låter inge roligt att du inte är nå pigg =( Jag tycker du ska gå till Dr,n o ta lite prover.Jag tycker det ser ut som att Tigger o Svea tycker om varandra <3 Krya på dig o ha det bra :D Kram kram från virrhönan ;D

http://URL

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards