Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av annica johansson - 31 oktober 2011 18:45


Eller är det bara on knappen som slagit på?

 

Solen den har visat sig från sin bästa sida idag   Fick nästan vårkänslor  .....


Väl hemma från jobbet, blev det en tur med hundarna på 1timme, jag bara njöt av det underbara vädret, fast jag var väldigt trött. Gick och tänkte, hade det funnits en säng där ute hade jag lagt mig och sovit  ....


Laddade om med en kopp te med honung när jag kom hem. Började sedan frosta av frysen och när jag ändå höll på så tog jag båda  ...

Medans de drippdroppade, skar jag lite överhäng på tapeterna som kom upp i lördags, ja sakta men säkert går det ;) Klamrade även fast kablarna, gud vad jag hatar det momentet! men nu är det gjort.


Fick mat av gubben i dag oxå, snäller han  


Huvudvärken som jag dragits med nu sen i fredags, den har då tagit över mitt huvud just nu   kan knappt tänka... knasigare än normal lär jag säga....


Hade ju planer på att få upp gardinstången oxå, men gubben vet inte vart jag har gjort av min skruvdragare och inte orkar jag tänka nåe mer heller.


Tar lite alvedon och kryper till kojs tror jag, kanske jag somnar ifrån denna hjärna och vaknar som en ny Annica i morgon, men huvudet på skaft....

    

  


  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards