Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av annica johansson - 27 oktober 2011 17:46

.....i skogen???


Jo, aldeles underbar :) avkopplande och rofyllt.....


Ja så tänkte jag i dag när jag kom hem. Packade hundar och drog i väg, velade en stund vart jag skulle åka. Beslutade för det sista alternativet jag hade på hjärnan....


   

Hundarna hade ju superkul som vanligt. Kutade som två jubelidioter....


   



Vackra inslai naturen, fast det är höstgrått och trist, men som sagt skönt för själen.....


men så i bland så kan en sån här underbar känsla försvinna fruktansvärt fort :/




-

-

-

-

-

-

-

-

 

En rutten räv!!!! 

Hundarna måste ha tyckt den var söt för de kramades med den....urrrk......



     

Önskar jag kunde beskriva denna odör *ryser*


Så det vart ju bara te å packa in hundarna i bilen. Hålla för näsan med ena handen och styra hemåt.


Hade ju planer på att det var dax att bada hundarna, men planen var att ta dom olika dagar genom den kassa rygg man äger å har. Nu fick det ju bli båda efter varandra så nu sitter jag är å åmar mig i smärta :(



Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards