Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

En vecka har passerat

Av annica johansson - 5 oktober 2012 06:40

ja arbetsvecka i alla fall. I dag är det fredag :)

Efter jobbet i dag väntar nålarna på mig i Gävle. Har då fått denna behandling 6 gånger och visst känner jag en liten förbättring :) Ska i dag boka in nya behandlingar, så nu kommer inte min rygg å nacke att få en chans att bättra sig =) Köpte mig en ny TENS maskin i veckan, å det är så skönt att kunna behandla de ömma pungterna själv och på en gång....


Vattengympan börjar dra sig mot sin ende den oxå, bara två ånger kvar och den ena är inställd på grund av att sjukgymnasterna ska på utbildning :/ å sen har jag missat två omgångar på badet, oxå lite surt. Ännu susrare är att man får missa två gånger på en tiogångers period, ja då kan man bara få skjuta fram det. Låter väl kanon, men nu är ju badet på så knasig tid så jag har ju löst det med att ta ut semester på onsdagarna. Jag börjar ju jobba igen och får väl acceptera att det inte blir mer bad för mig och min kropp. 


På lördag ska jag på maskinexpo i Tierp, låter väl spännande =)


Jag kan väl inte påstå att jag är så värstans intreserad av maskiner, ja visst de kan vara fina och häftiga men jag hänger på för att de hade tydligen utökat denna mässa med jakt och fritid, och det intreserar mig :)) Bara hålla tummarna att vädret är med oss....


Söndagen får bli en sån där dag då jag gör vad som faller mig in. Även en dag jag kommer att ha stora förväntningar och vara allmänt pirrig. Måste se tilla tt jag har rätt kläder på mig och vad jag ska packa med mig i mat å fika väg. För äntligen så kommer måndagen å då ska jag ÄNTLIGEN få vara med på älgjakten, jag är så taggad inför den så jag kommer nog inte att sova så mycket den natten :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards