Alla inlägg den 7 juni 2011

Av annica johansson - 7 juni 2011 22:34

ja jag har ju utlovat bilder från badturen vi hade med 7 stycken hundar. Blev lite väl många kort och jag orkar inte sitta å välja ut bilder så jag delar med mig länken till mitt album

http://jalbum.net/en/users/annica882/albums

Av annica johansson - 7 juni 2011 19:53

Jag har ju lovat att blogga ut bilder från hur min nationaldag såg ut och som vanligt gick den i djurens tecken ;)


Började med en tur utan hundar, bara jag å mitsubishin :) 


Andra timmermannen på min bil! dom verkar gilla den =) men jag gillar inte dom!!!

     Å en hemsk hästbroms gillade min bill oxå :/ samma här jag gillar inte dom....grrr Visst är det ju roligt att nån mer än jag gillar min bil men det kan ju få va sånna jag tycker om oxå =)

(vet dock en person till som gilar min bil :) tack MW)


   Lite midsommar över denna bild...      Å en svartvit flugsnappare :) så fina men pga dessa hästbromsar fick jag ingen bättre bild på den :/ men...jag vet vad den bor :)))


   En talgoxe i full färd att mata sina skrikande ungar....


         En söt å trevlig hund stötte jag på i skogen, ja husse var med han oxå .....


     Här hade jag velat filma, snacka om att den myran gick fel väg! den blev avsparkad med våld.....              


Det var allt från denna tur :) ska få ut bilder från hundäventyret oxå men har lite mer att gå igenom där...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards