Alla inlägg den 2 juni 2011

Av annica johansson - 2 juni 2011 22:06

Fick ju inte nog av fotandet i dag så jag drog till skogen utan hundar och fotade lite :)


   Synd att det var så mörkt i vattnet det kryllade av grodyngel :/              Denna satt på min bil.... :-S gillar inte dessa.......            

Av annica johansson - 2 juni 2011 22:01

Här kommer några bilder från dagens utflykt.

Inte riktigt sams med objektivet ännu så det blidde sisådäringa kort.....

Har nog raderat mer än hälften var de inte suddiga så var de för ljusa eller mörka, men andra ord var det svårt att hitta rätt inställning, men det kommer det å :)


I dag var Carin med med sina dlamatiner Hilja och E-G

                                 

Av annica johansson - 2 juni 2011 21:54

Här kommer lite bilder tagna hemma på gården :)


     Sitter å väntar på att mamma ska komma med mat :)


   Denn lilla söta pilfinksungen kom åsatt sig aldeles brevid mig, så bedårande söt ;)


     Supersöta Fonzo ;)


     Här har blåmesen det sjåigt med att mata sina ungar....

Flyga å hämta mat....

   Leverera maten...


   Hämta mera mat...


           

Av annica johansson - 2 juni 2011 09:11

ja med canonobjektivet 18-55


Ja den fick följa med på Zibas å min promenix i skogen 1 juni.


Måste bara börja med två kort som jag lånat av Ziba.

Fler av hennes underbara foton hittar ni här:

http://zibchis.blogspot.com/2011/06/16-promenad.html?spref=fb



Kelly blir galet glad att få komma ut i skogen å springa, men i detta foto ser det ju ut som hon fått rabies :)) men kan intyga att hon är så normal leonberger det går = stor hund med liten hjärna =)



   

När detta foto togs blundade jag å tänkte detta kan ju aldrig sluta bra, men det gjorde det :) Ska nog ta å diskutera fysik med henne och berätta om teorin att hummlor inte kan flyga =)


Nu åter till mitt miniobjektiv....

                         

åså lite växtlighet....

           

Skule ju vilja lägga ut lite foton som jag tog i går med det nya objektivet "Sigma 70-300" men genom att det förbenade sandnet funkar som en benlösgroda så får jag spara det till en annan gång :/ Fotona ligger på den stora datorn.....


Ha det gott....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards