Alla inlägg den 14 maj 2011

Av annica johansson - 14 maj 2011 06:29

Lördag i dag och uppe tidigt (06.30), vilket är väldigt bra. Har så mycket som ska göras idag, så tvättmaskinen är redan igång   


Städa huset ska jag oxå göra. Min plan var att få det gjort igår men som vanligt faller mina planer. Började städa, skulle bara ta en paus å kolla på "så ska det låta" Vaknade halv tio i soffan, å jag som inte var nå trött   


Varför har jag då sån panik att göra allt? Jo för idag kl 13 ska jag in å kolla på Pippi på is men Monica å Tess

 


I morgon söndag drar jag med arbetskamraterna till Riga på planeringsdagarna.


Av denna andledning hade jag inte riktigt jobbat klart denna vecka. Vi kör igång redan på söndagen med vårt arbete, blir ju hemdagen på tisdag som blir den lediga dagen :) Ska bli kul att få komma bort från den stressiga vardagen.


Om jaginte hinner stressa ihjäl mig före då vill säga, har hur mycket som helst att göra innan jag åker.


Ska även försöka hinna med å fixa lite foton i det nya programet jag laddat hem :) Gick sådär igår när jag satt och fixade med det, ny tag i dag....


Önskar alla en t revlig helg :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards