Alla inlägg den 10 maj 2011

Av annica johansson - 10 maj 2011 20:50

Ja idag bar jag iväg för att kolla in hur klippningen går till på alpackor.

Väldigt intressant var det. Lär väl erkänna att jag till början tyckte det var lite otäckt när de spände fast dom, men är ju lite kinkig jag å när det gäller djur ;) Kan ju meddela att det gick över ganska fort :)


Men finns det nå mer bedårande djur??? tror inte det, jag blir totalt såld på dom när jag ser dom i verkligheten, är ju supersöta på bild men att få se dom live är nått som måste upplevas :) Dom är söta, fina, lugna, nyfikna, allerta och har ett så gulligt läte love love love, nästan så jag skulle kunna ha en boende i köket och gosa med hela dagarna :))) eller näeee men i fantasin kan man ha det :)))


Varsågoda och njut av de vackra djuren....

                 Denna lilla lurvtuss blev min favorit :)))


       

Här följer ett gäng bilder på själva klippningen

     Pedikyr ingick oxå :)      denna filur var lite spottbenägen, därav strumpan :)   Lite tandvård....          



Hittade även några tjusiga hästar :)

         

Oj nu blidde det så där många bilder igen :-O Är ju så svårt att BARA välja ut några. Min vission varje gång är att inte lägga ut så många men det misslyckas oftast :))

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards