Alla inlägg den 30 december 2011

Av annica johansson - 30 december 2011 06:01


Ja dagarna börjar ta slut på detta år. Jag är en sån som aldrig ger några nyårslöften, har alldeles för dålig karaktär för sånt.

Jag har bara en önskan om det nya året och det är att dagarna inte ska gå så fort =) 


I dag har vi -grader ut, så himla skönt att slippa denna lervälling, hoppas bara det håller i sig. Tänkte nämligen städa huset i dag och med 2 hundar och 4 katter är det lönlöst att stöda vid dessa + grader....


I kväll är det dax för mig och Monica att åka in på hockey igen då :)



Nyårsafton firas hos grannarna och i år blir vi ev ett strot gäng ca 15 vuxna och 8 el 12 barn =)

Är väl inget avanserat firande vi gör. Äter gott och har det trevligt. Jag själv går ju då hem till djuren  ganska tidigt på kvällen, så de inte ska vara ensamma under smällandet. 


Personligen tycker jag nyår inte är så spesiell, visst kul å träffa trevliga människor och äta gott, men kvällstrött som jag är så blir det en plåga att hålla sig vaken fram till ett tiden då man får gå å lägga sig. Vi har tur i denna by att det oftast smälls bara under tolvslaget och hundarna är i regel ganska lugna så länge de får ha matte i sin närvaro.


hahaha...kanske så här jag ser ut innan jag får gå å lägga mig :)))


Önskar alla läsare ett....


Jag kommer att tänka på alla de stackars djuren i morgon och då inte bara hundar utan alla sorters husdjur inklusive hästar, kor grisar och inte glömma alla skogens djur. Detta smällande måste ju vara en otäck upplevelse för alla djur.

Kunde jag skulle alla få komma in till mig så kan jag ta hand om dom =))




Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards