Alla inlägg den 14 november 2011

Av annica johansson - 14 november 2011 05:06

Ja så kom måndagen igen. Tycker nog måndagarna kommer lite väl ofta =)


Har dock haft en bra helg då jag fått mycket gjort, annrs brukar helgerna bara rusa iväg och man hinner inte hälften som man vill =) Hade dock planer på att jag skulle få tid över för att tapetsera i köksdelen, men där sprack min plan, inte är jag så förvånad heller, men det var väl det enda inplanerade som inte blev av :) så då får jagvara njöjd....


Blev en korttur med Carin och hennes hundar till skogen i går, så jag fick testa min nya kamera lite :) Ja fotade lite här hemma på gården oxå.


Fotona finns här:


http://annica882.jalbum.net/




Veckan är fullspeckad.

Måndag: jobba, hämta fårtalg hos en vän och möte på jobbet


Tisdag: Jobba, tandläkaren ska äntligen få påbörga den nya bettskenan så jag blir av med den ständiga huvudvärken.


Onsdag jobbar till 17.30 sen är det kryddparty (Alpnäring) hos grannen 18.30


Torsdag: jobb och senare på kvällen in på mammografi...


Fredag: Har vi planeringsdag på jobbet, längtar dit, har så många ideer :)


Mellan allt detta ska jag hinna skriva utvecklingssamtal till 5 barn.


På lördagen är det dax för hundpromenix med hundligan i byn igen, alltid kul att vara med på dom  :)


Söndagen är blank i almenackan :)))


Ja då vet jag vad jag har å göra, skönt att slippa sitta sysslolös =)


Önskar alla läsare en underbar vecka...

Kram.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards