Alla inlägg den 8 november 2011

Av annica johansson - 8 november 2011 15:09

Tydligen har de gjort om på bloggen, får endast ladda upp ett visst antal bilder/månad nu :/


Ja men sån tur då att jag har jAlbum :) Nu har lagt upp korten från vår promenad där så ni kan se dom, la ju ut lite hastigt på FB i söndags. Men alla har inte FB. Nu är fotona tilljänglig för alla :)


http://annica882.jalbum.net/



Om ni trickr på Info när ni fått fram första bilden så synns komentarer jag lagt till, på vissa av fotona.


Tackar alla som var med för en trevlig tur :)

Av annica johansson - 8 november 2011 14:10

Ja så kom äntligen dagen då vi for till Ullared :)

En gång per år åker vi dit och shoppar loss....


Vi startade hemmifrån klockan halv tolv på söndagsnatten. Efter 60mil och efter ca 6 timmar landade vi på parkeringen. Då finns tid för sömn för de som kan sova, jag kan aldrig somna i bilen sådär bara ändå, fast tröttheten är stor, vilar gör man ju dock ändå. 


Lite sömn blir det när denna resa infaller. Klev upp kl 06 på söndags morgonen och lyckades bara sova 1 timme innan det var dax att kliva upp. Kom i säng på måndagskvällen kl 22 och lyckade somna ganska omgåeende, gjorde lite annorlunda när jag kom hem. Satt mig i fotbad och koplade av innan jag stupade i säng. Annars brukar man bara pcka in allt och slänga sig i säng så fort som möjligt, men sällan kroppen kommer till ro då. 


Sov till 07.30 idag :) skönt var det....


När jag vaknat till liv var det dax att plocka fram dom underbara påsarna och börja sortera upp och plocka bort alla förpackniingar och lappar. Herregud vad skräp det finns på kläder och annat, av 10påsar blev det en påse proppad med skräp :/



      

Ja klart hundarna ska vara med å inspektera :) Jack blev ju lite besviken igår när jag stägnde in påsarna i tvättstugan, han är ju nyfiknare än ett barn  han ;)


 



Blev snålt med leksaker åt dom, de fick en varsin. Jack leker sällan, förutom sina specifika leksaker han har då. Kelly hon bara tuggar sönder dom :( Ja den hon har i munnen höll i en kvart. Ja så det är ju ingen ide att köpa så mycket mer då. Förr när Jappe levde så blev det alltid en hel påse med leksaker :) Han gillade dom och  var rädd om dom <3


 


Däremot hundgodis har jag köpt i mängder så nu har de så de klarar sig ett bra tag framöver :)


 

Katterna lika så, kattgodis så det räcker å blir över. Var bara Bull inne som fick provsmaka....



Allt div upppackat och väntar på att få flytta in i respektive skåp =)




   

Även kläderna är klara för inflyttning....


Men denna flytt får vänta för just nu har tröttheten tagit ett grepp om mig och hjärnan slutat fungerat.


Ska nu bara slappa och ta det lungt tills syrran dyker upp och vi ska fara till IKEA :)

Borde ju vara trött på att handla nu, men tydligen fått blodad tand (är ju ingen shoppingmänniska annars)

Men hittade inte vissa saker jag vill ha till mitt matrum som jag äntligen lyckats tapetsera klart, så därför blir det en tur i dag igen för att förhoppningsvis hitta dom sista pusselbitarna :)


 

Här är mitt nya matrum. Är riktigt nöjd med resultatet. Lite fix kvar, kattställningen ska kläs om och de gråa stolarna på bilden ska bort och de svarvade stolarna (som syns på bilden) ska in och få nya dynor.

Får fota nya kort sedan när allt är som det ska.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards