Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av annica johansson - 28 augusti 2010 20:35

Ja idag har skurandet fortsatt, har storstädning av nedre plan, där jag skurar från tak till golv. I dag har det gått trögt, var bättre fart på mig igår. Kan ju bero på att jag började i klket och det är ju såååå mycke saker i ett kök. Gjorde ett avbrott för att fira en treåring   


Hon fick äntligen en häst som både galopperar(ljud) och gnäggar...

        

Är man pippigalen så är man. Klart man ska ha pippiperuken när Lilla gubben ska ridas...


Hon hade ju även fått en jättenalle som naturligtvis skulle få vara med på en ridtur     

  


Slut på kalaset och hem å fortsätta städa   

Jag har nu bara lilla hallen kvar att skura men den får vänta till morgondagen...


Här kommer ett kort på kärleksparet...

  

Jack & Marre   


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Hittade ett gammalt kort på en mås jag knäppt på för någåt år sedan. Själv tycker jag mycket om detta kort :)))

-------------------------------------------------------------------------------------------------


I fredags lade vi halm på den delen av gräsmattan som förvandlas till lervälling denna årstid. Jack älskar detta...

          


Tur man kan vila mjukt å skönt efter en racerunda i halmen...

     


Avslutar denna blogg med lite blomster


          

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards