Direktlänk till inlägg 6 november 2010

Hundpromenad + Fänja

Av annica johansson - 6 november 2010 16:35

Ja i dag var vi en hel hög hundägare som träffades för gemensam promenad i byn, Vindstilla och strålande sol var vädrvi hademed oss idag :)) Någon hade räknat att vi var 12 mattar och 15 hundar, Ingen dålig uppslutning det heller!!! ändå var det fler som var intresserad men hade hinder i dag :) Här kommer lite bilder från träffen...


         


Efter promenaden for jag till Fänja där ligan var å städade.

  Korvgrillning stod på dagordningen när jag kom...

  Tur regeringen var där å styrde upp =)))   Barnen lekte å hade kul....     

   Hittade ju lilla söta Udo oxå där, jag lekte en stund med honom men när han började lipa åt mig, tyckte jag att det fick räcka =))))


Kunde ju inte låta bli att knäppa på naturen heller :-S

            

 
 
ejmis

ejmis

7 november 2010 08:59

Vilken bra idé med by-hund-promenad =)

http://ejmis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards