Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

händelserik dag...

Av annica johansson - 21 oktober 2010 17:22

Ja det var i går det, onsdag.

Jag kände mig piggare i ryggen och det känndes så skönt   ...


På förmiddagen kom det snö och jag lyckades fånga flingorna med kameran...


Men som tur var försvann det på en gång, vill inte riktigt ha snö ännu...


Efter en lång stund av funderingar så packade jag in hundarna i bilen och for ut i skogen. Kände att både hundarna å jag behövde få komma ut nu eftersom jag vart invalid ;) sen i lördags. Ja när hundarna insåg vad de skulle få göra blev det ett himla liv, gnäll, gny och skall, larmet gick     ...


 


Vi hittade även husse i skogen...

 

Han hade servic på mskainen.


Kelly upptäckte att husse jobbade vid ett paradis....

      

     Världens största vattpöl   kanon för en vattenbuffel...


När jag kom hem gick jag för att hämta posten och ovanpå lådan låg detta paket

  

hummmm undrar vad det kan va och varför hade posten lagt det på lådan????

Jag öppnar och finner

  

de 392 korten jag skickat iväg för framkallning. Nu funderar jag ju verkligen vad detta paket gjorde där de la det. Tänk om jag jobbat och vart borta hela dagen och det hade kommit mera blötsnö??? Då hade jag inte haft så fina kort   arg blidde jag iaf....


Tog mig lite kaffe och varvade ner. Bar sedan in i duschen för vi skulle ner till syrran och fira Erik som fyllt år. Det bjöds på en supergod kycklinggryta mmmumms


Hade köpt en fin blomsterkvast som jag förevigade med kameran, underbara höstfärger :)

    


Snart vankas det mat här och efter det fortsätter jag på sofftemat...


 
 
Lena

Lena

21 oktober 2010 17:54

Underbar närbild på blomman = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

annica johansson

22 oktober 2010 05:47

TAck =)

 
Maria

Maria

21 oktober 2010 18:00

Vilka härliga bilder från skogen, hundarna så ut att ha skoj :)

http://maria9.bloggplatsen.se

annica johansson

22 oktober 2010 05:47

Ja de älskar skogen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annica johansson - 28 december 2014 10:16

Ska försöka sumera året som gått med bilder. Inte helt lätt att välja ut vad man ska ta med men har gått på känslan. Tänkte först ett kort per månad men insåg att det går inte så mellan 3 och 4 per månad fick det bli :)    JANUARI   Jag ...

Av annica johansson - 22 augusti 2013 08:29

 Man ska ju hålla det man lovar. Igår var jag en olydig flicka och bröt löftet   inte bra.... eller det kanske inte gör så mycket om det bara är en annan som blir drabbad???? Jag hade lovat mig själv att låta kameran vara och inte fota nått på hela d...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:52

Jo visst är det så, men just i detta läge jag är i just nu hade det vart enklare att jobba så man slipper fundera och tänka så mycket. Lite av en nystart i mitt liv igen då.....     lyser och det är 17grader i solen nu kl 09 :)    Vet väl ...

Av annica johansson - 21 augusti 2013 08:40

Ja genom att sommaren varit så torr, är det dålig återväxt på gräs och dyligt, i alla fall här runt gården. Svårt att hitta fin föda åt kaninerna, men ute på åkrarna där de slagit en gång där börjar det finnas fint gräs.   I går kväll gick jag di...

Av annica johansson - 18 augusti 2013 18:08

Dagen började med att jag begav mig till skogs för att möta upp sveriges elit taxar. Det var dax för SM i viltspår. 21 startade hundar... Är man intreserad av resultat så gå in på: http://www.gavleborgtaxklubb.se/                   ...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards